Forum voor medicijn pagina
Startpagina.nl Dochters op alfabet Categorieen Voor kids Luister radio Kijk TV Meer Startpagina

medicijn.startpagina.nl/prikbord

U kunt geen nieuwe berichten plaatsen op dit prikbord.

Ga naar discussie: VorigeVolgende
Ga naar: DiscussielijstNieuw berichtZoekenLog inPrint
 • Uitgeklapt op datum • Uitgeklapt met draadjes

Re: afvallen met Venlafaxine (Efexor)

Gepost door: kristel ()
Datum: 27 december 2010 17:03

Hallo Bonnie,

Zelf ben ik gestart op 25 oktober 2010,goed twee maanden dus en ben al bijna 8kg bijgekomen!Heb al heel mijn leven last van de kilo's en nu op korte tijd dus zoveel bij.Heb een ganse dag door honger en vreetaanvallen. Heb al heel veel antidepressiva genomen,maar nog steeds op zoek naar het juiste middel.Heb al serlain,trazolan,wellbutrine,deanxit,prothiaden enz...geslikt,maar steeds zonder het gewenste resultaat.Wel van allemaal kilo's bijgekomen.Drie jaar terug ben ik op eigen houtje beginnen afvallen en was van maatje 46 naar maatje 36-38 gegaan op 3 maand tijd!Zo ben ik anderhalf jaar goed gebleven.Dan terug medicatie moeten gaan slikken en hopla,we zitten weer 20kg verder!Ik voel mij er nog slechter door!De dokter zegt dat ik mij moet focussen op het beter worden en dat lijnen later kan,maar dat overgewicht ben ik zo beu!!!Voel jij je beter met venlafaxine(efexor)?Ik voel me nog steeds neerslachtig,paniekaanvallen beter,maar zeer moe overdag en 's nachts niet kunnen slapen.Daarom moet ik 's avonds ook nog 1,5mg dormonoct slikken om paar uurtjes te kunnen "slapen".Op 10 januari moet ik terug aan het werk en kan nu bijna mijn huishouden niet runnen.Heb drie kids en een man die bijna nooit thuis is vanwege zijn job...Ik hoop dat de medicatie bij jou beter werkt!Veel succes!

Onderwerp Geschreven door Gepost

afvallen met Venlafaxine (Efexor)

Bonnie 26/11/2010 21:58
kristel 27/12/2010 17:03

John 08/02/2011 00:08
Ga naar: •DiscussielijstZoekenLog in
Sorry, je hebt geen toestemming voor het posten van berichten in dit forum.

Privacy- en cookiebeleid - Copyright - Disclaimer - Alle dochters - Dochters per categorie - Forum en chatregels - Contact
© 1998-2011 Startpagina B.V. - medicijn.startpagina.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep